Saith





saknar dej bara mer och mer för varenda dag,
jag minns första gången jag träffade dig å de sa att du var elak, Men i dina ögon såg jag att du bara var rädd.
rädd för att någon skulle vara dum mot dej
ingen tyckte om dig. första gången jag var hos dig var du rädd för en liten borste m.m men efter ett tag slutade du när jag hade hållit på med dig ett tag
jag länktade efter dig varenda minut jag var utan dig,
nu sitter jag här hemma och önskar att du hade varit min vi hade tänkt att ta dig.
Men du blev såld till fjällen och nu kommer jag förmondligen aldrig mer att träffa dig förutom i mina drömmar

Saith jag älskar dej grabben ♥ vi bildade något som ingen annan hade vi litade på varandra

Kommentarer
Postat av: jasmine

naaawh vad fint!

2010-11-23 @ 06:56:02
URL: http://madditjejen.blogg.se/
Postat av: Helena

Fin bild på er! Och fin blogg du hade tjejen :)

2010-11-27 @ 16:45:16
URL: http://helenuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0