Tårarna jag fäller är för dig <33


Hoppas att du har det bra där uppe bland molnen,
jag hoppas att du kommer ihog mig.
jag kommer till dig en dag,
då ska vi leva i himlen.
Uppleva allt igen,
våra skratt och vara minnen.
att du inte är i livet längre kan jag knappt förstå.
du har lämnat en saknad,
jag kan fan inte beskriva.
men jag och många andra säger ; Vila i frid!
du var den starkaste jag träffa.
den starkaste som fanns.
i mitt hjärta kommer du alltid ha en speciellt plats.
jag saknar dig, vill ha tillbaks dig.
men vi måste förstå, du kommer aldrig mer att vakna.
utan dig här, är det inte samma värld!

du är alltid en del av mig!
jag saknar dig, vi träffas igen..
min tid kommer!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0