ALLA läsare kollar upp, läser, svarar på denna fråga! ;D<3

Nu, kommer jag börja blogga mer här på bloggen..
nu är det bara en fråga! vad tycker ni att jag ska blogga för någonting?
ska försöka få upp statestiken mkee, och det ska väl gå om jag uptd mkee!?
ALLA SVARAR! alla som läser bloggen tycker jag ska svara på denna frågan! :D<3
ni kan ju få bloggen bättre med mer bilder, en bättre bloggare!
Ta chansen! ni bestämmer ju mycket nu!


Ska ut och fota idag tror jag, hoppas på några fina bilder så får ni ju dem senare + shoppingen i Fredags!

Så, nu var jag nog klar:D
Glöm inte att svara på detta nu!

Kommentarer
Postat av: LiNA

Typ fototips eller design tips, Eller jaa... Vettefan, Du ställer för svåra frågor ;]

2011-01-23 @ 18:24:18
URL: http://linasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Fridaa:]

Du kan skriva om dina kompisar och lägga in bilder och så på dom oxå kan du skriva om vah ni gör. Du kan jue oxå skriva om bra filmer du sett kläder du vill ha elr dagens outfit..? De skl typ vah skojj å läsa om, tkr iaf jah..:)

2011-01-23 @ 21:23:04
Postat av: Josefin

Typ om ditt liv, hästar, vad som händer í skolan , bildbomber, outfits .. Vet inte ;']

2011-01-26 @ 17:25:09
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0