Hemma^w^

Hemma från badhuset för ett tag sen, eller har jusst ätit.
Träffade Ellen och Moa på badhuset, så de var m oss också.
alltså, blev typ skitsur de hade en sak man skulle springa på i "stora bassängen" klarade aldrig att springa hela;oo
kröp när jag ramla någon gång, seriöst man skulle haft de på film.
sen var det en typ 4åring som klara det, men hon väger ju inte lika mycket så..
vetint, varför men gillar dessa bilder!?
 
 

En fråga också.. Vill ni se några bilder på min lilla syster?;oo hittade några fina som ni kanske vill se?

Kommentarer
Postat av: Lisa

j såg den med när jag var där i torsdags och ja andvände armarna när jag inte klarade hela men jag klarade den ibland xD den va skojjiiiXD

2011-01-31 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0